mathilda f.

-          beni gideceğin yere kadar bırakabilir misin?


küfürlerle geçen çocukluğunu , bileklerinin bekaretini
ve kendine intiharla gösterdiğin o gerçek yüzünü yanına al
beni aşağıda bekle, acılarımın anahtarlarını alıp geliyorum
birazdan allah'ın da gelecek, bataklıkta boğulan itler gibi öleceğiz
 
sonra bir yılana satar gibi bana bir yalan satın al
ve zehrimin seni gebe bırakabileceği bir öykü yaz
belki iyi bir okula yazdırır, iyi bir orospu çocuğu yetiştiririz
belki ravelin bolerosu'ndan nefret eder,
belki tüberküloz olur , belki de alnı secdeye değer
 
mathilda iman! bir hayvan çıkar ağzından, yeryüzüne iblis yağar
bir hayvan ki boynuna geçirilen sutyen dizginler kadınlığını
bir hayvan ki gözleri yok, dokunarak bulur et parçalarını
ve bir hayvan ki bir gün vurulur, kan emerim göğüslerinden
mathilda, inan! cehenneme girebilmek için daha iddialı sevişmeliyiz
 
mathilda hazırlan! yalnızlığını al ve aşağı in
içine giden yolun ortasında beni bekle
acılarımın anahtarlarını bulabilirsem gelip sana çarpacağım
ya da chopin'in beni itmesini bekleyip, üstüne düşeceğim
her halükarda yaramaz bir çocuk; bir elinde annesinin eli,
diğerinde jilet koleksiyonuyla sana doğru gelecek
ve ben bir yaz gecesi rakı içerken onu aldıracağım
mathilda anla! ‘iyi insan’ olmak bize hiçbir zaman yakışmayacak
 
-          bu yakınlarda birlikte ölebileceğimiz bir yer var mı?


mavimelek edebiyat, sayı 48, 30.09.10